Gebedsgroep IKC

Missie en visie

talent missie

Missie: Jij hebt talent

IKC Prins Bernhardschool biedt goed onderwijs en goede opvang. Dat doen we in een veilige en plezierige omgeving waarin kinderen zich optimaal kunnen ontwikkelen. Wij geloven dat elk kind (een) talent heeft en gaan hierbij uit van 3 belangrijke kernwaarden:

• We zien je.
  • We geloven in je.
  • We groeien met je.

Visie

Als Intergraal Kindcentra bieden we peuteropvang en onderwijs onder één dak. Hierdoor kan jouw kind jarenlang in dezelfde vertrouwde omgeving spelend leren en zichzelf ontwikkelen. Met onze christelijke identiteit als basis zijn alle kinderen welkom.

Op onze school besteden we veel aandacht aan de basisvaardigheden, leren de kinderen samenwerken en mogen ze zichzelf ontwikkelen tot zelfstandige en zelfredzame mensen.

Samenwerken met jou als ouder vinden we erg belangrijk. Door samen te werken kunnen we veel van elkaar leren en elkaar ondersteunen in het groei- en leerproces van jouw kind.

missie en visie